DAG 8: D-day van onze campagne

Vandaag was het zover. De dag waarop we hadden gewacht, de dag van onze langverwachte campagne. De spanning was voelbaar in de lucht, en we hadden geen idee wat we konden verwachten qua opkomst. Maar dat bleek uiteindelijk een succes. We hadden onze voorraad van 100 heerlijke chocoladebroodjes goed ingeschat. Uiteindelijk passeerden er 92 mensen onze campagnestand. De overgebleven 8 chocoladebroodjes? Die hebben we zelf smakelijk opgegeten om te vieren dat onze campagne zo geslaagd was.

We hebben veel waardevolle inzichten verzameld niet alleen door de enquête maar ook door wat de mensen ons vertelden. En laten we vooral niet vergeten te vermelden hoeveel vlaggetjes er werden geplaatst. Ze wapperden trots op plekken die we hadden verwacht, en soms zelfs op plekken waarvan we het niet hadden verwacht.

Wat ons bijzonder verheugde, was de diversiteit van ons publiek. Zowel studenten als docenten kwamen langs om de route te ontdekken. Zelfs de decaan maakte tijd vrij om onze campagne te bezoeken. Het voelde heel goed om zoveel mensen te zien langskomen.

Nu is het tijd om alle verzamelde gegevens en feedback te verwerken, zodat ons filmpje wordt aangevuld met de nieuwe inzichten. Hopelijk is onze pitch morgen ook zo een succes als de campagne van vandaag.